Kolorowanki o pracyrodziców w firmieJungheinrich Polska

Chcieliśmy w ciekawy i przystępny sposób opowiedzieć dzieciom naszych pracowników o pracy ich rodziców. Kolorowanka wydała nam się świetnym pomysłem – angażuje najmłodszych i sprawia, że naturalnie zaczynają dopytywać o zawody mamy i taty. Dzięki niej mogliśmy opowiedzieć o naszej firmie w sposób dostosowany do dzieci, a jednocześnie stworzyć coś, co łączy rodziny i zachęca do rozmów – Paulina Kosztowska (Marketing Department Manager) oraz Katarzyna Majewska (Menedżer Działu Rozwoju i Rekrutacji).

Jungheinrich_Korporanki

Wyzwanie

Jungheinrich Polska od lat dba o integrację pracowników i ich rodzin, organizując m.in. firmowe pikniki oraz prezenty mikołajkowe. Firmie zależało na tym, aby w ciekawy sposób odpowiedzieć na te pytania i jednocześnie podkreślić znaczenie różnych ról w organizacji. Klasyczna broszura informacyjna nie byłaby wystarczająco atrakcyjna dla najmłodszych – potrzebne było rozwiązanie, które wzbudzi ich zainteresowanie, a jednocześnie pozwoli im aktywnie odkrywać świat firmy. Jak więc przedstawić dzieciom codzienność pracy w Jungheinrich Polska w sposób przystępny, angażujący i dostosowany do ich wieku?

Rozwiązanie

Chcieliśmy w ciekawy i angażujący sposób pokazać dzieciom, gdzie pracują ich rodzice. Tak powstała kolorowanka o pracy w Jungheinrich Polska – projekt, który nie tylko bawi, ale też inspiruje do rozmów o zawodach i codziennych obowiązkach. Naszym celem było przedstawienie różnych stanowisk w firmie w sposób przystępny i angażujący dla najmłodszych.

Aby historia była ciekawa i przystępna dla najmłodszych, stworzyliśmy dwoje bohaterów – Henia i Henię. To oni oprowadzają dzieci po firmie, opowiadają o pracy ich rodziców i podkreślają, jak ważna jest każda rola w organizacji. Dzięki temu kolorowanka nie jest tylko zbiorem rysunków do kolorowania, ale także opowieścią, w którą można się zanurzyć.

Przygotowana przez nas 16-stronicowa książeczka łączy kolorowanie z interaktywnymi zadaniami – labiryntami, rebusami, wykreślankami, „połącz kropki” oraz kolorowaniem po numerach. Dzięki temu dzieci nie tylko świetnie się bawią, ale także poznają świat Jungheinrich Polska w angażujący sposób. Dodatkowo na jednej z okładek zamieściliśmy formowe zakładki do książek w wersji do wycięcia i kolorowania.

Nad przygotowaniem kolorowanek pracowało kilka osób z Jungheinrich Polska. Ważne było, aby uwzględnić perspektywę różnych działów naszej organizacji. Zespół Korporanek wspierał nas i prowadził przez cały proces – świetnie zrozumiał nasz cel i specyfikę firmy. Na każdym etapie konsultował z nami projekt i dbał o to, aby kolorowanki wyglądały dokładnie tak, jak sobie wyobrażaliśmy. Wszystkie propozycje akceptowaliśmy wspólnie, a efekt końcowy? Strzał w dziesiątkę!😊

Katarzyna Majewska - Jungheinrich Polska Sp. z o.o.

Projekt powstał we współpracy z zespołem Jungheinrich Polska, który aktywnie uczestniczył w procesie, dbając o to, aby kolorowanka wiernie oddawała specyfikę firmy i jej wartości. Dzięki wspólnym konsultacjom udało się stworzyć książeczkę, która w przystępny sposób pokazuje różne aspekty pracy w Jungheinrich.

Gotowe kolorowanki trafiły do starter packów rozdawanych podczas firmowych pikników, gdzie szybko stały się jedną z głównych atrakcji. Dzieci z ciekawością odkrywały świat firmy, bawiły się zadaniami i z entuzjazmem kolorowały postaci Henia i Heni. Rodzice z kolei docenili kreatywną formę przedstawienia ich pracy i to, jak kolorowanka zachęciła dzieci do rozmów o zawodzie mamy i taty. Efekt? Mnóstwo radości wśród najmłodszych i wiele pozytywnych reakcji ze strony rodziców!

Podsumowanie

Kolorowanka stworzona dla firmy Jungheinrich Polska okazała się strzałem w dziesiątkę! Dzięki niej dzieci mogły w przystępny i angażujący sposób dowiedzieć się, czym zajmują się ich rodzice, a firmowy piknik zyskał dodatkową atrakcję, która połączyła pokolenia. Henio i Henia w roli przewodników sprawili, że temat pracy stał się dla najmłodszych zrozumiały i ciekawy, a kreatywne zadania dodały zabawie jeszcze więcej wartości.

Dla nas to kolejny dowód na to, że kolorowanki to coś więcej niż tylko rozrywka – to narzędzie budowania employer brandingu, wzmacniania więzi między pracownikami a ich rodzinami oraz skuteczny sposób na przekazywanie wartości firmy w angażujący sposób.

Kolorowanki sprawiły tyle samo radości rodzicom, co dzieciom. To zupełnie inny sposób przedstawienia firmy i jej struktury - coś, czego dorośli nie spotykają na co dzień. Efekt? Bardzo pozytywny odbiór i mnóstwo entuzjastycznych reakcji!

Katarzyna Majewska - Jungheinrich Polska Sp. z o.o.

Buduj silniejsze relacje z pracownikami i kandydatami, pokazując ich dzieciom, czym zajmują się rodzice w pracy! Personalizowana kolorowanka to nie tylko świetna zabawa, ale też sposób na przybliżenie najmłodszym życia zawodowego ich rodziców w przystępnej i angażującej formie.

Chcesz zobaczyć, jak może wyglądać taka kolorowanka dla Twojej firmy? Napisz do nas – wyślemy Ci kilka gotowych książeczek z employer brandingowym efektem WOW!

Opowiedz dzieciomo swojej firmiei pracy rodziców!