• Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt
Blog
Home blog Kolorowanki firmowe VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci

VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci

Na zdjęciu: Aleksandra Wojtkowiak oraz Luiza Michalska, które zaangażowane są w realizację strategii Employer Brandingowej w firmie VMI Poland Sp. z o.o.

Firma VMI Group, specjalizująca się w produkcji zaawansowanych technologicznie maszyn do produkcji opon, zaskakuje innowacyjnym podejściem do swojej strategii employer brandingowej. W odpowiedzi na dziecięcą ciekawość i pytania o pracę ich rodziców, firma postanowiła sięgnąć po nietypowe narzędzie – kolorowanki. Ta niezwykła inicjatywa stała się istotnym elementem w promowaniu marki pracodawcy, ukazując inspirującą historię firmy i codzienną pracę dorosłych. O tym innowacyjnym podejściu opowiada Kamilla Wojtczak z VMI Poland Sp. z o.o. 

Skąd wziął się pomysł na stworzenie kolorowanek dla dzieci?

Jesteśmy firmą produkcyjną, która zatrudnia głównie mechaników, mechatroników i elektryków odpowiedzialnych za montaż wysokozaawansowanych technologicznie maszyn. Dzieci często pytały swoich rodziców co robią w pracy, jak wygląda ich dzień. W związku z tym, że planowaliśmy dwa duże wydarzenia takie jak: ceremonię otwarcia nowych przestrzeni produkcyjnych oraz dnia następnego piknik rodzinny postanowiliśmy stworzyć bardziej spersonalizowany gadżet. Kolorowanki miały pokazać czym zajmują się ich rodzice, jakie wartości jako VMI propagujemy i być miłą niespodzianką dla wszystkich. Także piknik rodzinny był tym impulsem do poszukiwania czegoś nieszablonowego, a zaraz później zrodził się pomysł, aby wykorzystać kolorowanki i jesienią zaplanować kampanię employer brandingową w przedszkolach.

Jakie przesłanie chcieliście przekazać dzieciom za pomocą książeczek do kolorowania?

Bardzo zależało nam, aby nasi pracownicy odpowiedzieli na potrzeby swoich dzieci, czyli pokazali jak wygląda ich praca, czym zajmują się na codzień, za co odpowiadają. Celem głównym było pokazanie naszych kluczowych wartości, bardzo ważnej roli każdego pracownika w całym cyklu produkcyjno-inżynieryjnym. Oprócz wykonywanych zadań na stanowisku pracy pokazaliśmy również to, jak spędzamy wspólnie czas podczas różnych eventów sportowo-charytatywnych.

VMI realizacje1 Kolorowanki

Czy podejmowaliście wcześniej działania skierowane do dzieci? 

Podejmowaliśmy już wcześniej kilka akcji dla naszych pracowników i ich dzieci. Organizowaliśmy konkursy plastyczne czy pikniki majówkowe połączone z festiwalem kolorów. W tym roku z okazji otwarcia nowych przestrzeni produkcyjnych zorganizowaliśmy dnia następnego piknik rodzinny. Nasi pracownicy mogli zaprosić swoje rodziny, znajomych. Wspólne świętowanie rozpoczęliśmy od prezentacji firmy, pokazaliśmy hale produkcyjno-magazynowe, każdy mógł zobaczyć profesjonalny wózek narzędziowy, który okazał się największą atrakcją. W trakcie wycieczki odbyły się pokazy suwnic oraz symulacje maszyn. Każde dziecko otrzymało prezent m.in. szkolny worek, kredki i kolorowanki, które były idealnym uzupełnieniem tego co zrobiliśmy powyżej. Następnie wszyscy wspólnie spędzali czas podczas zabaw, gier i konkursów z animatorami. Jesteśmy dumni, że nasi pracownicy zaangażowali się w całe to przedsięwzięcie i z wielką radością opowiadali dzieciom o swoim miejscu pracy.

Jak przebiegał proces przygotowania kolorowanek i jak wyglądała współpraca z zespołem Korporanek?

Cały proces tworzenia kolorowanek jak i współpraca z teamem Korporanki.pl przebiegała bardzo sprawnie i co najważniejsze zgodnie z ustalonym harmonogramem. Tworzenie kolorowanek rozpoczęliśmy od spotkania grupy projektowej. Myślę, że ważnym elementem współpracy było włączenie naszego kolegi Adama Grabarskiego, który zna proces producyjny i mógł podzielić się swoją wiedzą ekspercką z zespołem Korporanki.

Doskonałe wyczucie, zmysł artystyczny i aktywne słuchanie podczas naszych spotkań roboczych to zdecydowanie mocne strony zespołu Korporanki, które definitywnie przełożyły się na niebanalny efekt końcowy.  

W jaki sposób firma przekazała książeczki dzieciom? 

Kolorowanki były przygotowywane specjalnie na piknik rodzinny, w którym uczestniczyły całe rodziny. Były doskonałym uzupełnieniem tego co dzieci zobaczyły wcześniej. Zorganizowaliśmy bowiem zwiedzanie firmy, głównie części produkcyjnej, aby pokazać i przybliżyć proces budowy maszyn.

1680787900779
1681212062321
_upscale
1 (453)

Jakie były reakcje i wrażenia dzieci po otrzymaniu kolorowanek?

Dzieci były zachwycone, miały mnóstwo pytań, aby skonfrontować rzeczywistość z otrzymanym prezentem. Co niektórzy na obrazkach rozpoznali swoich rodziców, ciekawość była olbrzymia. Po pikniku dział HR otrzymał mnóstwo zdjęć podczas wspólnego przeglądania i kolorowania. Była to niespodzianka zarówno dla dzieci jaki i naszych pracowników.

Przygotowana przez nas kolorowanka firmowa dla VMI Group okazała się strzałem w dziesiątkę, spotykając się z ogromnym entuzjazmem zarówno dzieci, jak i ich rodziców. To wyjątkowa forma komunikacji, która pozwala firmie nawiązać silniejsze więzi z pracownikami oraz ich rodzinami, a jednocześnie przekazuje istotne przesłanie o misji i działalności firmy. Dzięki kolorowankom firma VMI Group pokazuje, że wartości, jakie propaguje jako pracodawca, kształtują nie tylko zespół, ale również wspierają edukację i ciekawość dzieci, które mogą zainspirować się przyszłością w świecie technologii. 

Zobacz kolorowankę dla VMI Group
32
Zadania kreatywne a firmowe wartości w kolorowankach dla dzieciZadania kreatywne a firmowe wartości w kolorowankach dla dzieci
Rozwój dziecka kontra ekran. Moc kolorowanek papierowychRozwój dziecka kontra ekran. Moc kolorowanek papierowych
Featured author image: VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci

Korporanki

Cześć! Cieszymy się, że zainteresował Cię temat kolorowanek z Employer Brandingowym efektem WOW. Dołącz do nas i odkryj magię tworzenia wyjątkowej marki pracodawcy z kolorowankami o firmie i pracy dorosłych!

korporanki_logo_footer

Kolorowanki opowiadające o firmie i pracy rodziców są doskonałym narzędziem budowania marki pracodawcy wśród dzieci pracowników. To nie tylko zabawa i nauka, ale również okazja do zrozumienia, jakie inspirujące rzeczy tworzą dorośli oraz firma, w której pracują. To employer brandingowe WOW dla Twojej firmy!

Linkedin Facebook-f Twitter
Popularne na blogu
  1. Rozwój dziecka kontra ekran. Moc kolorowanek papierowych.
  2. Kolorowanki dla dzieci a onboarding pracowników. Same zalety!
  3. VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci.
  4. Pikniki firmowe i kolorowanki, czyli twórcze budowanie marki pracodawcy.
Kontakt z nami

Korporanki
ul. Jana Kowalczyka 16 lok. 158
03-193 Warszawa

contacts_icon_02

+48 533 053 000

contacts_icon_03

hello@korporanki.pl

Copyright © Korporanki.pl by HRbooster. Employer branding | marka pracodawcy | wizerunek pracodawcy. Polityka prywatności | Pliki Cookies.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda