• Relaksownik dla pracowników
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Relaksownik dla pracowników
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Blog
  • Kontakt
  • Relaksownik dla pracowników
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Relaksownik dla pracowników
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Blog
  • Kontakt
Blog
Home blog Kolorowanki firmowe Kolorowanka, która rekrutuje – jak Transcom łączy zabawę z employer brandingiem?

Kolorowanka, która rekrutuje – jak Transcom łączy zabawę z employer brandingiem?

Czy kolorowanka może być narzędziem employer brandingowym? Firma Transcom udowadnia, że tak! Stworzenie własnej firmowej kolorowanki to dla nich nie tylko sposób na sprawienie radości dzieciom pracowników, ale też pomysł na budowanie wizerunku pracodawcy. Co więcej, wewnątrz książeczki znalazł się kod QR prowadzący do strony z ofertami pracy, co sprawia, że projekt łączy kreatywną zabawę z realnymi działaniami rekrutacyjnymi!

Skąd wziął się pomysł na ten projekt i jakie cele firma chce dzięki niemu osiągnąć? O tym opowiada Mateusz Jabłoński, Senior Recruitment Marketing Specialist EMEA w Transcom WorldWide Poland.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie firmowych kolorowanek dla dzieci?

Pomysł na firmową kolorowankę pojawiał się w naszych głowach wielokrotnie, ale dopiero teraz udało się go zrealizować – i jesteśmy z tego ogromnie zadowoleni. Wcześniej wykorzystywaliśmy standardowe kolorowanki, jednak dopiero ta, przygotowana przez zespół Korporanek, w pełni spełniła nasze oczekiwania. Najważniejsze było dla nas to, że opowiada naszą historię i oddaje ducha naszej firmy.

Transcom_Korporanki.pl

Okładka kolorowanki z bohaterem książeczki, uroczym Halosiem. Na końcu książeczki nie mogło zabraknąć firmowej zakładki do książki!

Czy poza przekazaniem książeczek dzieciom planujecie wykorzystać je w innych obszarach, np. w pozyskiwaniu nowych pracowników? Jeśli tak, jaki macie plan? 

Tak! Już wielokrotnie gościliśmy w naszych biurach grupy przedszkolne, do których uczęszczają dzieci naszych pracowników. To doskonała okazja, aby pokazać maluchom, jak wygląda praca ich rodziców, ale także by dotrzeć do potencjalnych kandydatów. Dlatego już na etapie projektowania kolorowanki poprosiliśmy o umieszczenie w niej kodu QR, który zaprasza rodziców do odwiedzenia naszej strony kariery.

Kolorowanka odpowiada na pytania: czym się zajmujemy, jak wygląda nasza praca i jakie wartości są dla nas ważne. To nie tylko zabawa dla dzieci, ale również narzędzie wspierające pozytywny wizerunek naszej firmy!

Mateusz Jabłoński, Senior Recruitment Marketing Specialist EMEA w Transcom WorldWide Poland

Co chcieliście przekazać dzieciom za pomocą książeczek do kolorowania? Czy komunikat ten może mieć znaczenie również w budowaniu wizerunku pracodawcy?

Naszym głównym celem było przedstawienie w przystępny i atrakcyjny sposób informacji o naszej firmie. Kolorowanka odpowiada na pytania: czym się zajmujemy, jak wygląda nasza praca i jakie wartości są dla nas ważne. To nie tylko zabawa dla dzieci, ale również narzędzie wspierające pozytywny wizerunek naszej firmy.

Czy firma podejmowała wcześniej działania skierowane do dzieci?

Tak, wielokrotnie organizowaliśmy wizyty grup przedszkolnych w naszych biurach. To świetna inicjatywa, dzięki której dzieci mogą zobaczyć, czym zajmują się ich rodzice, a my budujemy bliższe relacje z naszymi pracownikami i ich rodzinami.

Transcom_Korporanki.pl

Na jednej ze stron zamieściliśmy kod QR kierujący do strony z ofertami pracy w Transcom.

Jak przebiegał proces przygotowania kolorowanek i jak wyglądała współpraca z zespołem Korporanek?

Zarówno sam proces tworzenia kolorowanek, jak i współpraca z zespołem Korporanek były na najwyższym poziomie. Od początku czuliśmy się zaopiekowani i mieliśmy pewność, że projekt jest w dobrych rękach. Zespół świetnie zrozumiał naszą markę i potrzeby, a ich proaktywna postawa pozwoliła stworzyć ciekawy produkt i wprowadzić ostatnie poprawki nawet tuż przed finalizacją projektu.

W jaki sposób przekazaliście książeczki dzieciom?

Książeczki czekają jeszcze na swoich pierwszych małych odbiorców! Planujemy ich rozdanie podczas wizyt dzieci w naszej firmie, a także rozważamy ich wykorzystanie na wydarzeniach rekrutacyjnych i branżowych.

Jakie były reakcje i wrażenia dzieci po otrzymaniu kolorowanek?

Na ten moment jeszcze czekamy na pierwsze opinie! Jesteśmy jednak przekonani, że maluchy będą zachwycone!

Transcom_Korporanki.pl

Pracownicy firmy zostali bohaterami firmowej kolorowanki.

Jakie były reakcje pracowników po zobaczeniu kolorowanek przedstawiających firmę, w której pracują?

Bardzo pozytywne! Kolorowanki wywołały uśmiech na twarzach wielu osób, zwłaszcza tych, które stały się ich bohaterami. W procesie projektowania wykorzystaliśmy nasze zdjęcia, co pozwoliło jeszcze lepiej odzwierciedlić atmosferę naszej firmy i naszych pracowników. Dodatkowo wiele osób zwróciło uwagę na wysoką jakość papieru, na którym zostały wydrukowane kolorowanki – są naprawdę solidne! 🙂

Kolorowanki wywołały uśmiech na twarzach wielu osób, zwłaszcza tych, które stały się ich bohaterami. W procesie projektowania wykorzystaliśmy nasze zdjęcia, co pozwoliło jeszcze lepiej odzwierciedlić atmosferę naszej firmy i naszych pracowników.

Mateusz Jabłoński, Senior Recruitment Marketing Specialist EMEA w Transcom WorldWide Poland

Firmowa kolorowanka Transcom to coś więcej niż tylko rysunki do pokolorowania – to pomost łączący pracowników, ich dzieci i potencjalnych kandydatów z wartościami firmy. Dzięki kodowi QR umieszczonemu w książeczce rodzice mogą w prosty sposób zapoznać się z ofertami pracy i dowiedzieć się więcej o możliwościach kariery w Transcom. Pierwsze reakcje pokazują, że projekt doskonale spełnił swoje zadanie – wywołał uśmiechy i wzbudził zainteresowanie. Teraz pozostaje tylko czekać na opinie najmłodszych odbiorców i obserwować, jak kolorowanka wpisuje się w kolejne inicjatywy firmy. Kto wie, może to początek nowej tradycji?

Poznaj kilka naszych realizacji!
29
Kerek - robot, który opowiada dzieciom o zielonej energii i pracy w Qair PolskaKerek - robot, który opowiada dzieciom o zielonej energii i pracy w Qair Polska
Featured author image: Kolorowanka, która rekrutuje – jak Transcom łączy zabawę z employer brandingiem?

Korporanki

Cześć! Cieszymy się, że zainteresował Cię temat kolorowanek z Employer Brandingowym efektem WOW. Dołącz do nas i odkryj magię tworzenia wyjątkowej marki pracodawcy z kolorowankami o firmie i pracy dorosłych!

korporanki_logo_footer

Kolorowanki opowiadające o firmie i pracy rodziców są doskonałym narzędziem budowania marki pracodawcy wśród dzieci pracowników. To nie tylko zabawa i nauka, ale również okazja do zrozumienia, jakie inspirujące rzeczy tworzą dorośli oraz firma, w której pracują. To employer brandingowe WOW dla Twojej firmy!

Linkedin Facebook-f Twitter
Popularne na blogu
  1. Rozwój dziecka kontra ekran. Moc kolorowanek papierowych.
  2. Kolorowanki dla dzieci a onboarding pracowników. Same zalety!
  3. VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci.
  4. Pikniki firmowe i kolorowanki, czyli twórcze budowanie marki pracodawcy.
Kontakt z nami

Korporanki
ul. Jana Kowalczyka 16 lok. 158
03-193 Warszawa

contacts_icon_02

+48 533 053 000

contacts_icon_03

hello@korporanki.pl

Copyright © Korporanki.pl by HRbooster. Employer branding | marka pracodawcy | wizerunek pracodawcy. Polityka prywatności | Pliki Cookies.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.