Kolorowanka, która rekrutuje – jak Transcom łączy zabawę z employer brandingiem?

Czy kolorowanka może być narzędziem employer brandingowym? Firma Transcom udowadnia, że tak! Stworzenie własnej firmowej kolorowanki to dla nich nie tylko sposób na sprawienie radości dzieciom pracowników, ale też pomysł na budowanie wizerunku pracodawcy. Co więcej, wewnątrz książeczki znalazł się kod QR prowadzący do strony z ofertami pracy, co sprawia, że projekt łączy kreatywną zabawę z realnymi działaniami rekrutacyjnymi!
Skąd wziął się pomysł na ten projekt i jakie cele firma chce dzięki niemu osiągnąć? O tym opowiada Mateusz Jabłoński, Senior Recruitment Marketing Specialist EMEA w Transcom WorldWide Poland.
Pomysł na firmową kolorowankę pojawiał się w naszych głowach wielokrotnie, ale dopiero teraz udało się go zrealizować – i jesteśmy z tego ogromnie zadowoleni. Wcześniej wykorzystywaliśmy standardowe kolorowanki, jednak dopiero ta, przygotowana przez zespół Korporanek, w pełni spełniła nasze oczekiwania. Najważniejsze było dla nas to, że opowiada naszą historię i oddaje ducha naszej firmy.
Okładka kolorowanki z bohaterem książeczki, uroczym Halosiem. Na końcu książeczki nie mogło zabraknąć firmowej zakładki do książki!
Kolorowanka odpowiada na pytania: czym się zajmujemy, jak wygląda nasza praca i jakie wartości są dla nas ważne. To nie tylko zabawa dla dzieci, ale również narzędzie wspierające pozytywny wizerunek naszej firmy!
Tak, wielokrotnie organizowaliśmy wizyty grup przedszkolnych w naszych biurach. To świetna inicjatywa, dzięki której dzieci mogą zobaczyć, czym zajmują się ich rodzice, a my budujemy bliższe relacje z naszymi pracownikami i ich rodzinami.
Na jednej ze stron zamieściliśmy kod QR kierujący do strony z ofertami pracy w Transcom.
Zarówno sam proces tworzenia kolorowanek, jak i współpraca z zespołem Korporanek były na najwyższym poziomie. Od początku czuliśmy się zaopiekowani i mieliśmy pewność, że projekt jest w dobrych rękach. Zespół świetnie zrozumiał naszą markę i potrzeby, a ich proaktywna postawa pozwoliła stworzyć ciekawy produkt i wprowadzić ostatnie poprawki nawet tuż przed finalizacją projektu.
Książeczki czekają jeszcze na swoich pierwszych małych odbiorców! Planujemy ich rozdanie podczas wizyt dzieci w naszej firmie, a także rozważamy ich wykorzystanie na wydarzeniach rekrutacyjnych i branżowych.
Na ten moment jeszcze czekamy na pierwsze opinie! Jesteśmy jednak przekonani, że maluchy będą zachwycone!
Pracownicy firmy zostali bohaterami firmowej kolorowanki.
Bardzo pozytywne! Kolorowanki wywołały uśmiech na twarzach wielu osób, zwłaszcza tych, które stały się ich bohaterami. W procesie projektowania wykorzystaliśmy nasze zdjęcia, co pozwoliło jeszcze lepiej odzwierciedlić atmosferę naszej firmy i naszych pracowników. Dodatkowo wiele osób zwróciło uwagę na wysoką jakość papieru, na którym zostały wydrukowane kolorowanki – są naprawdę solidne! 🙂
Kolorowanki wywołały uśmiech na twarzach wielu osób, zwłaszcza tych, które stały się ich bohaterami. W procesie projektowania wykorzystaliśmy nasze zdjęcia, co pozwoliło jeszcze lepiej odzwierciedlić atmosferę naszej firmy i naszych pracowników.
Firmowa kolorowanka Transcom to coś więcej niż tylko rysunki do pokolorowania – to pomost łączący pracowników, ich dzieci i potencjalnych kandydatów z wartościami firmy. Dzięki kodowi QR umieszczonemu w książeczce rodzice mogą w prosty sposób zapoznać się z ofertami pracy i dowiedzieć się więcej o możliwościach kariery w Transcom. Pierwsze reakcje pokazują, że projekt doskonale spełnił swoje zadanie – wywołał uśmiechy i wzbudził zainteresowanie. Teraz pozostaje tylko czekać na opinie najmłodszych odbiorców i obserwować, jak kolorowanka wpisuje się w kolejne inicjatywy firmy. Kto wie, może to początek nowej tradycji?