• Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt

Wpisz frazę, którą chcesz wyszukać

  • Oferta
  • Realizacje
    • Case study: VMI Group
    • Case study: Thule Group
  • Wycena
  • Zamów próbki
  • Blog
  • Kontakt
Blog
Home blog Kolorowanki firmowe Dwie godziny dla rodziny, czyli kolorowanka dla firmy LEK-AM

Dwie godziny dla rodziny, czyli kolorowanka dla firmy LEK-AM

Jak przybliżyć dzieciom świat pracy ich rodziców w firmie farmaceutycznej? Firma LEK-AM postanowiła to zrobić za pomocą kolorowanki, stworzonej specjalnie na akcję “Dwie godziny dla rodziny”. Zaprojektowana przez nas kolorowanka zaprasza najmłodszych do poznania różnych stanowisk i zadań wykonywanych w firmie, prezentując je w zrozumiały i angażujący sposób. Dodatkowo kolorowanka ta doskonale uzupełnia motto przewodnie tegorocznej edycji wydarzenia „Wielkie marzenia łączą pokolenia”, stając się narzędziem, które nie tylko edukuje, ale również inspiruje do wspólnego marzenia i odkrywania.

O tym, jak udało się przekształcić firmową rzeczywistość w atrakcyjne dla dzieci obrazy, opowiedziała nam Pani Małgorzata Wójcik, Dyrektor Personalny w Przedsiębiorstwie Farmaceutycznym LEK-AM Sp. z o.o.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie firmowych kolorowanek dla dzieci?

Małgorzata Wójcik: Zaproszenie do współpracy z Korporankami otrzymałam od p. Rafała Maneckiego w połowie października 2023 roku. Przygotowując się do spotkania, na stronie www.korporanki.pl obejrzałam kolorowanki przygotowane dla innych firm i pomysł mnie zachwycił. Pierwszą myślą było przygotowanie książeczek – jako prezentów na święta Bożego Narodzenia. Niestety ilość zadań związanych z zakończeniem roku 2023 oraz termin spotkania rocznego, które było zaplanowane na trzeci tydzień grudnia spowodowały, że odłożyliśmy w czasie realizację tego pomysłu. Do rozmów powróciliśmy w marcu tego roku. Wówczas już wiedzieliśmy, że w maju weźmiemy udział w akcji organizowanej przez Instytut Humanites – Człowiek i Technologia: „Dwie godziny dla rodziny / dla człowieka” i stało się jasne, że kolorowanki doskonale uzupełnią motto przewodnie tegorocznej edycji wydarzenia „Wielkie marzenia łączą pokolenia”.

Skracając czas pracy o dwie godziny 29 maja br. chcieliśmy zachęcić całe rodziny do wspólnego spędzenia czasu na ulubionych aktywnościach i rozmowie, najlepiej międzypokoleniowo. Stąd nasza kolorowanka nie tylko opowiada o historii LEK-AM, o grupach zawodów i zadaniach, które wykonują nasi Pracownicy na różnych stanowiskach, ale też ma charakter edukacyjny. 

Małgorzata Wójcik Dyrektor Personalny LEK-AM

Co firma chciała przekazać dzieciom za pomocą książeczek do kolorowania?

Małgorzata Wójcik: Skracając czas pracy o dwie godziny 29 maja br. chcieliśmy zachęcić całe rodziny do wspólnego spędzenia czasu na ulubionych aktywnościach i rozmowie, najlepiej międzypokoleniowo. Stąd nasza kolorowanka nie tylko opowiada o historii LEK-AM, o grupach zawodów i zadaniach, które wykonują nasi Pracownicy na różnych stanowiskach, ale też ma charakter edukacyjny. Zawiera zadania o różnym poziomie trudności, tak żeby przy ich rozwiązywaniu można było zaangażować jak najwięcej domowników. Chcieliśmy też pouczyć dzieci w jaki sposób postępować z przeterminowanymi lekami, żeby nie stanowiły zagrożenia dla ich bezpieczeństwa i nie szkodziły środowisku.

Jak przebiegał proces przygotowania kolorowanek i jak wyglądała współpraca z zespołem Korporanek?

Małgorzata Wójcik: Projekt był bardzo szczegółowo rozpisany w czasie. Wiedzieliśmy jakie zadania i do kiedy będziemy musieli wykonać, żeby zdążyć z drukowaniem i dystrybucją książeczek w połowie maja. Współpraca rozpoczęła się od przygotowania założeń i zebraniu zdjęć, które pomogą zespołowi Korporanek oddać charakter naszej firmy. Pierwszym etapem było ożywienie bohaterów naszej kolorowanki, którymi stały się trzy kapsułki z logo LEK-AM. Miejsce w książeczce znalazło się również dla Zatusia i kangurzycy z maleństwem, które występują na naszych produktach, dedykowanych dzieciom. Najwięcej trudności przysporzyło nam wybranie stanowisk pracy. Stanowimy zgrany Zespół i nie chcieliśmy pominąć kogokolwiek. Niestety na 20 stronach nie sposób jest opowiedzieć o ponad setce ról występujących w naszej organizacji. Przyjęliśmy wiec zasadę, że opowiemy o tych, które są specyficzne dla trzech grup biznesowych: dla zakładu produkcyjnego leków w Zakroczymiu, dla Biura Handlowego w Warszawie oraz dla pracowników Działu Sprzedaży i Marketingu pracujących w ternie.

Korporanki LEK-AM

Okładka kolorowanki z bohaterami książeczki: Kapsułką, Kapsułkiem i Kapsusiem – kapsułkami z logo firmy LEK-AM.

Małgorzata Wójcik: A potem pozostało już tylko oczekiwanie na pomysły zespołu Korporanek na stronę tytułową i na kolejne, które wejdą w skład naszego wspólnego dzieła. Zdarzało się, że na niektórych kartkach nasza koncepcja versus realizacja pomysłu nie wymagały żadnych poprawek. Inne strony doczekały się trzeciej a nawet czwartej wersji, zanim zostały zatwierdzone do druku. Teraz, z perspektywy czasu, uśmiecham się do całego Zespołu Korporanek dziękując za  anielską cierpliwość. Tuż przed zleceniem wydruku zaniosłam egzemplarz do sprawdzenia do naszej pani Kierownik Informacji Medycznej i okazało się, że trzeba poprawić niektóre rysunki. Prawo Farmaceutyczne bardzo restrykcyjnie i precyzyjnie określa w jaki sposób firma farmaceutyczna może reklamować siebie i swoje produkty i zmiany te okazały się koniecznością.

W jaki sposób przekazaliście książeczki pracownikom i ich dzieciom?

Małgorzata Wójcik: Kolorowanki w zakładzie i w Biurze Handlowym zostały po prostu rozdane a wcześniej zapakowane do kopert wraz z kredkami i listem przewodnim. Do Pracowników terenowych i nieaktywnych z powodu absencji chorobowych czy dłuższych urlopów rodzicielskich, rozesłaliśmy ponad 200 przesyłek kurierskich, by zdążyć przed czerwcowym długim weekendem, rozpoczynającym się 29 maja.

„Chciałam przekazać, że moja córka jest zachwycona, już nad nim "pracuje" 🙂 Super, że jest tak różnorodny. A ja muszę teraz odpowiadać na pytania w stylu: "Mamo, a gdzie jest Zakroczym?", "Czy twoje leki też mają uśmiechnięte buźki?", itp...:-)”

Mama Lidii (pracownik firmy LEK-AM)

Jakie były reakcje i wrażenia dzieci po otrzymaniu kolorowanek?

Małgorzata Wójcik: Najbardziej wzruszyła nas reakcja 7 letniego Michała, który dopisał do tytułu książeczki, że kocha LEK-AM. Niektóre z dzieci oraz jedna babcia i jeden dziadek, wyrazili chęć wzięcia udziału w naszym pamiątkowym filmie, co pozwoliło nam podejrzeć jak spędzali czas z naszą kolorowanką. Reakcje były bardzo pozytywne, z chęcią ich malowania jeszcze w samochodzie, jak opowiadała nam mama Amelki, albo jeszcze w piżamach, jak zdradziła nam mama Aleksandra i Dominika. Mama Klaudii podzieliła się z nami taką wiadomością: „Tak bardzo spodobała jej się kolorowanka, że pokolorowała ją w łóżku 🙂 Super pomysł! Dziękuję za ten upominek 😉 Jak widać starsze dzieci też kochają kolorowanki.” A mama Lidii opisała jej reakcję na prezent: „Chciałam przekazać, że moja córka jest zachwycona, już nad nim “pracuje” 🙂 Super, że jest tak różnorodny. A ja muszę teraz odpowiadać na pytania w stylu: “Mamo, a gdzie jest Zakroczym?”, “Czy twoje leki też mają uśmiechnięte buźki?”, itp…🙂”.

Kolorowanki firmowe to wyjątkowe narzędzie łączące świat pracy rodziców z ciekawością ich dzieci. Projekt zrealizowany dla LEK-AM to doskonały przykład, jak otworzyć przed najmłodszymi drzwi do zrozumienia codziennych obowiązków ich rodziców oraz głębszego poznania firmy, w której pracują. Dodatkowo projekt ten wzmacnia pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy dbającego o dobrostan swoich pracowników i ich rodzin, podkreślając zaangażowanie w budowanie wspierającego środowiska pracy, szczególnie podczas inicjatyw takich jak “Dwie godziny dla rodziny”.

Poznaj kilka naszych realizacji!
23
Kolorowanki firmowe, czyli budowanie mostów między firmowym światem a rodzinąKolorowanki firmowe, czyli budowanie mostów między firmowym światem a rodziną
Wspieraj samopoczucie pracowników z "Firmowym Zeszytem Relaksacyjnym"Wspieraj samopoczucie pracowników z "Firmowym Zeszytem Relaksacyjnym"
Featured author image: Dwie godziny dla rodziny, czyli kolorowanka dla firmy LEK-AM

Korporanki

Cześć! Cieszymy się, że zainteresował Cię temat kolorowanek z Employer Brandingowym efektem WOW. Dołącz do nas i odkryj magię tworzenia wyjątkowej marki pracodawcy z kolorowankami o firmie i pracy dorosłych!

korporanki_logo_footer

Kolorowanki opowiadające o firmie i pracy rodziców są doskonałym narzędziem budowania marki pracodawcy wśród dzieci pracowników. To nie tylko zabawa i nauka, ale również okazja do zrozumienia, jakie inspirujące rzeczy tworzą dorośli oraz firma, w której pracują. To employer brandingowe WOW dla Twojej firmy!

Linkedin Facebook-f Twitter
Popularne na blogu
  1. Rozwój dziecka kontra ekran. Moc kolorowanek papierowych.
  2. Kolorowanki dla dzieci a onboarding pracowników. Same zalety!
  3. VMI Group: piknik rodzinny i kampania EB z kolorowankami dla dzieci.
  4. Pikniki firmowe i kolorowanki, czyli twórcze budowanie marki pracodawcy.
Kontakt z nami

Korporanki
ul. Jana Kowalczyka 16 lok. 158
03-193 Warszawa

contacts_icon_02

+48 533 053 000

contacts_icon_03

hello@korporanki.pl

Copyright © Korporanki.pl by HRbooster. Employer branding | marka pracodawcy | wizerunek pracodawcy. Polityka prywatności | Pliki Cookies.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda